Један од најцитиранијих српских научника на Универзитету у Београду

Један од најцитиранијих научника са наших простора проф. др Данило Мандић, професор Империjал колеџа у Лондону, постаће ускоро гостујући професор на Универзитета у Београду. Он је потписао уговор о сарадњи са деканом Факултета за образовање учитеља и васпитача Универзитета у Београду проф. др Данимиром Мандићем, а заједнички пројекти и предавања биће из области нових технологија и вештачке интелигенције. 

Ректор Универзитета у Београду проф. др Владан Ђокић разговарао је са проф. Данилом Мандићем о могућностима сарадње на унапређењу наставе  и научних истраживања у контексту убрзаног дигиталног развоја, имајући у виду чињеницу да је проф. Мандић један од глобално најпризнатијих активних научника са ових простора. Ректор је пожелео добродошлицу стручњаку који, иако није алумниста нашег универзитета, жели сарадњу управо са београдским колегама и студентима. 

Др Мандић је докторирао нелинеарну адаптивну обраду сигнала 1999. на Imperial College, London, UK,  где је сада професор. Специјализовао се за статистичку теорију учења, машинску интелигенцију и статистичку обраду сигнала и њихове примене посебно у биомедицини и финансијама, а директор је Лабораторије за обраду финансијских сигнала и машинског учења у Империјал колеџу. Написао је преко 600 чланака у часописима и радова на конференцијама и истраживачких монографија, председник је Међународног друштва за неуронске мреже, добитник председникове награде за изврсност у надзору истраживања на Империјал колеџу и бројних других међународних признања. На састанку у Ректорату проф. Мандић је истакао да је је веома заинтересован за интердисциплинарне аспекте рада и за увођење најсавременијих иновација у образовање, а посебно је заинтересован за унапређење Центра за роботику и вештачку интелигенцију у образовању www.craie.edu.rs .

Проф. др Данимир Мандић, декан Факултета за образовање учитеља и васпитача Универзитета у Београду, оценио је да ”информациона технологија и вештачка интелигенција омогућавају индивидуализацију учења, самоевалуацију знања и комплексно вредновање рада студената, примену модела развијајуће наставе, учење истраживањем, развијање критичког мишљења, бављење наставника дететом, тј. изградњом његове комплетне личности, повећан ниво активности ученика у процесу учења и сарадње са наставницима”. Сви ови елементи биће укључени и у концепт будуће сарадње са проф. Данилом Мандићем који је истраживао активност студената у процесу учења применом неинвазивних сензора.

Дели:

Facebook
Twitter
LinkedIn

Дели:

Пошаљите нам поруку

Састав